השקת עמוד אינסטגרם
2019

לקוח
בנק הפועלים

האתגר

להפוך את התוכן הבנקאי לקליל יותר ולהנגיש תוכן בצורה רלוונטית יותר.
איך מעבירים נושאים על פיננסים ב-15 שניות של סטורי תזזיתי ומגניב.
איך לדבר לקהל היעד העיקרי באינסטגרם (צעירים) תוך שמירה על שפה מכובדת וגבוהה של הבנק הגדול בישראל, מבלי לפגוע באף קבוצה כזו או אחרת.

מה הבנו?

שיש את הבנק – נושא רציני, כבד בשביל חלק מהאנשים, "מבוגר" ויש את האינסטגרם – מקדש הקלילות והאופנה, הכי צעיר.
בשביל לחבר את הבנק לאינסטגרם בצורה שתעבור מסך צריך להנגיש את התכנים והמושגים,
לתת להם גוון מעט שונה ממה שהכירו, וכמובן להפוך את השפה העיצובית של הבנק לחיה ובועטת.

מה עשינו?

בנינו עמוד מאוד מגניב, שהויזואליות שלו מאוד נעימה לעין, תוך שמירה על השפה העיצובית של הבנק ויצירת תכנים פיננסיים מקוריים, מלמדים ומהנים.

התוצאה

אלפי עוקבים אשר מייצרים אינגייג'מנט בעמוד מדי שבוע, והזרוע עוד נטוייה.