פעילות שוטפת
2018-2019

לקוח
משקאות הטורקי

האתגר

לבנות שפה צעירה ומגניבה, להציג אלכוהול בצורה צבעונית וקלילה, אך עם זאת להוסיף הרבה תוכן ולהעשיר את הידע של העוקבים

מה הבנו?

שאין כל כך בולטות, שהכל בצבעי בורדו, מיושן, בחביות אלון.
שלמרות הסקסיות ועולם התוכן העשיר של אלכוהול, חנויות אלכוהול מתקשרות בעיקר מבצעים.

מה עשינו?

יצאנו מהשבלונה הישנה והמשעממת, הכנסנו המון תוכן מעניין על אלכוהול לסושיאל ונתנו שפה צעירה יותר, בולטת, צבעונית ומאוד שמחה, כזו שעושה חשק לחגוג.
וכשיש חשק לחגוג – יש חשק לאלכוהול 🙂

התוצאה

אלפי חובבי משקאות שעוקבים אחרינו מדי יום בסושיאל מדיה.
כמות הביקורים בסניפי הרשת עלתה משמעותית, כמו גם כמות ההזמנות הטלפוניות אליו הם מופנים בפוסטים שמניעים לפעולה.