קמפיין מכירות לעונה החדשה
2016-2019

לקוח
הפילהרמונית הישראלית

האתגר

להנגיש את הפילהרמונית לקהל יותר צעיר

מה הבנו?

אנחנו חובבים מוסיקה קלאסית, למרות שאנחנו קצת פורח!!! (טוב לא אנחנו… יותר אני. עכשיו דמיינו מי זה אני יכול להיות. רמז? לא רפי!!!) אז מהביקורים שלנו בקונצרטים, הבנו שקהל של הפילהרמונית מורכב ברובו מאנשים מבוגרים.
בנוסף, הבנו שבשגרה שלנו כולנו מנצחים, לכולנו יש רגעים בהם אנו אלה ששולטים בסיטואציה ובקצב.
כדי ליצור חיבור בין הדורות החדשים לפילהרמונית צריך לייצר תחילה הזדהות ולאחר מכן חיבור למוזיקה הקלאסית.
צריך להציג את הרגעים האלו כקונצרט המנוצח בידינו, ולהשוות לניצוחו של מאסטרו זובין מהטה.

מה עשינו?

הצגנו את רגעי הניצחון היומיומיים שלנו תחת המשפט: בחיים כולנו מנצחים – סרט פרסומת שמציג אנשים שונים בגילאי ה 25–50, בסיטואציות יומיומיות, בהן תנועות הגוף ובעיקר תנועות הידיים, הקטנות והמדויקות, הופכות להרמוניה מוסיקלית בקצב סינרגטי כזה שמשתלב באופן טבעי עם מנצח הפילהרמונית.

התוצאה

עלייה בקהל הלקוחות של הפילהרמונית, הורדת ממוצע הגילאים באולמות, ועלייה משמעותית בכמות החיפושים בגוגל ויוטיוב.