קמפיין שפה תקשורתית
2020

לקוח
יאנגו דלי

האתגר

לבצע כניסה מרשימה לשוק המשלוחים במרכז המדינה עם שירות חדשני וראשון מסוגו בישראל.

מה הבנו?

מדובר כאן בשירות שטרם היה כמותו בישראל, אבל ההגדרה שלו חייבת להיות מדויקת:
זה לא סתם שירות משלוחים, זה לא סופר-מרקט – זו המכולת השכונתית שכולנו אוהבים
ומגיעה לכל לקוח ב-15 דקות (כן כן 15 דקות).

מה עשינו?

יצרנו שפת מותג צעירה, תוססת ומגניבה ועלינו בקמפיין שילוט עוצמתי, אבל במקומות הנכונים.
בנוסף, יצרנו שפת חסות בולטת שמגדירה את השירות בצורה הכי נכונה:
YANGO DELI – מכולת ב-15 דקות.

התוצאה

חוץ מהקטע המגניב הזה שהבאנו לעלייה משמעותית בהורדת האפליקציה,
הישראלים אימצו את השירות המיוחד ויצרו לו ביקוש באיזורים נוספים. 

עובדה, גם בימים אלה לא מפסיקים להיפתח חנויות חדשות של YANGO DELI הרבה מעבר לגבולות ת"א.