rebar@home
לקוח
rebar
האתגר
במרץ 2020 הגיע לארץ נגיף אנונימי (אימאימא שלו $%#@) בשם covid19
ושינה לכולנו את התכניות.
מעבר לפחד הראשוני שמנע מאנשים לצאת מהבית לקנות משקה reshape מרענן,
הנגיף הבעייתי סגר את הסניפים של rebar 🙁
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2020/12/happpyweb_rebarathome_largepackshot-1.jpg)
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2020/12/happpyweb_rebarathome_a4_1-1.jpg)
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2020/12/happpyweb_rebarathome_a4_2.jpg)
מה הבנו?
קודם כל הבנו שישראלים מה זה מתים על rebar!!! חולייייים על זה.
עוד הבנו שברגע שנכנסו לסגר וסגרו את כל הסניפים – אנשים רק פינטזו על rebar ובכו לנו באינבוקס עוד עוד הבנו שנדרש פה מהלך שינצל את המצב מהלך עם סיפור מספיק מעניין – שאפשר לנו לעשות מהלימון לימונדה, או יותר נכון שייק בהכנה ביתית.
וכך, בשיתוף פעולה עם הלקוח הכי יאמי השקנו את:
rebar@home -מארז להכנה ביתית קלה ומהירה!
אז מה הסיפור את שואלים?
rebar לא מוכרת מארז, היא פותחת לך סניף בתוך הבית!
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2020/12/happpyweb_rebarathome_landingpage_mobile.jpg)
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2020/12/happpyweb_rebarathome_landingpage_desk.jpg)
מה עשינו?
מעבר למיתוג, עיצוב המארז ופרסונליזציה שביצענו עבור מארז rebar@home, יצאנו בדיוק בגל השני עם קמפיין שעוצר אותך:
rebar סוגרת 80 סניפים
ופותחת 50,000 סניפים ביתיים חדשים!
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2020/12/happpyweb_rebarathome_landingpage_desk.jpg)