Wowjob – עבודות הקיץ הכי שוות ever!
2016-2018

לקוח
בנק הפועלים

האתגר

איך יוצרים בידול שיווקי אמיתי וגורמים לבני הנוער בישראל להעדיף את בנק הפועלים?

מה הבנו?

הבנו שבנקאות זה דבר קצת משעמם ושצריך להכניס קצת צבע לקטגוריה וליצור בידול אמיתי בין הצעות הערך לבני נוער.
ומי אם לא HapPpy מתאימים למשימה? הבנו שצריך ליצור מהלך שבני הנוער יתחברו אליו ויפיצו אותו אחד לשני.
וחשבנו לעצמנו – מתי בעצם הם פוגשים את הבנק ופותחים חשבון בפעם הראשונה?
כשהם מפקידים את המשכורת הראשונה שלהם בחופש הגדול אחרי עבודת הקיץ.

מה עשינו?

כשכל הבנקים מציעים חשבון ללא עמלות לצעירים, אנחנו הצענו לצעירים גישה לאתר WOWJOB עם עבודות קיץ שוות במיוחד
שאי אפשר להשיג באף מקום אחר. ידענו שהם יחפשו עבודות קיץ – אז לא רצינו ליצור עבודות מבאסות ויצרנו יחד עם 20 המותגים
המובילים בישראל לצעירים תפקידי חלום שאפשר להירשם אליהם רק אם אתם לקוחות של פועלים:
בודק הטעמים החדשים של בן&ג׳ריס במפעל, שליח של דומינוס פיצה במסוק.
אמיתי! לא מאמינים? צפו בסרטונים למטה.

התוצאה

נחשפו לקמפיין מעל 450 אלף צעירים ומעל 170 אלף בני נוער נכנסו לאתר (המון המון המון המון אלפי בני נוער הצטרפו לבנק)
אנחנו לא יכולים לספר לכם בדיוק כמה – אתם יודעים שאנחנו חתומים על סודיות…
אבל בואו נגיד לכם שהפרויקט היה כל כך מוצלח שהוא רץ 3 שנים ברציפות!