בנא – שפה תקשורתית חדשה
2020

לקוח
בנא משקאות

האתגר

איך מפצחים שפה תקשורתית שתשדר את השמחה ואת האיכות חסרת הפשרות של בנא משקאות, או בקיצור איך נוודא, שהבקבוק הבא שלך יהיה מבנא?
חוצמזה, איך עושים את זה בלי להציג אנשים או סיטואציות אנושיות (למה את שואלת? כי אסור יא פלגה!!!)

מה הבנו?

כל רשתות האלכוהול בארץ מאוד דומות במיתוג.
(וכשאנחנו אומרים כל רשתות האלכוהול, אנחנו כוללים גם את בנא) הרגולציות קשות בתחום הזה ובסוף הכל נראה כמו בלגן.

מה עשינו?

קודם כל לקחנו את הלוגו המיושן של בנא ושיטחנו ושדרגנו ועשינו לו מייקאובר עדכני וצעיר.
ואז החלטנו שאם כבר רשת אלכוהול, אז בואו נשים את האלכוהול בפרונט ונעצב שפה ייחודית ובולטת, שפה שמביאה התפוצצות של שמחה (מסביב לצורניות של הלוגו) שכל כך מזוהה עם בנא לקדמת הבמה, גם ברמת הקופי