לקוח
וואלה!
האתגר
וואלה! ביקשו לעלות עם קמפיין שמבשר על מתחם התקצירים של יורו 2020 (והבלעדי) בתוך אתר וואלה!, כשהמדיה המובילה היא חסות 6 שניות, במקביל לתוצרים נוספים.
עכשיו בינינו, כמה אפשר כבר לבלוט בחסות 6 שניות? זו חסות:)
מה הבנו?
בפרסום כמו בפרסום, לא צריך להגיד יותר מדי כדי שישימו לב אליך – אפילו עדיף להסתפק ב-2 מילים, אבל שאומרות הכל. השאלה היא איזה מילים? ואיך להגיד אותם?
מה עשינו?
יצרנו Ear-Catcher לחיבורים שאפילו מי שלא יודע מה זה נבדל, לא הצליח להתעלם ממנו.
במקביל, עלינו עם חסויות ברדיו, לצד מודעות ובאנרים טיפוגרפיים שתפסו את העין.
התוצאה
וואלה! זה עבד יופי. מתחם יורו 2020 נהנה מבולטות לאורך כל הטורניר ומאות אלפי כניסות של אוהדי כדורגל.