מיתוג ופעילות סושיאל
2020

לקוח
בנא משקאות

האתגר

"בנא משקאות" – מותג שלא מתבייש "לעשות שמח" יצא בהשקה של Picasso –
סדרת יינות מבעבעים איטלקיים. 

אז איך מצליחים להגדיר את המוצר החדש כמותג פרימיום ולפנות איתו לקהלי יעד נוספים?

מה הבנו?

שגם מתוך מותג עם ערכים כמו של "בנא" (אלה אוהבים לעשות שמח), אפשר ליצור שפה מקבילה, לא שגרתית ובעיקר אמנותית – כזו שפונה גם לקהל הקיים, אבל גם לקהל שמתחבר לעולמות קצת יותר "סופיסטיקייטד".

מה עשינו?

אמ;לק: אמנות.
הפקנו סרטון שמחבר בין "פיקאסו" (כשמו כן הוא) לעולמות האמנות ומגדיר את המותג מבית "בנא" כיצירת מופת פרימיומית, תוך העברת תהליך הייצור והערכים האיטלקיים של המותג.

התוצאה

מצד אחד: סקרנות בקרב קהל הלקוחות של בנא, ומצד שני פנייה לקהל חדש שמתחבר יותר לעולמות האמנות. וכן, ברור שעמדנו ביעדי המכירה כיאה לקמפיין השקה.