במרץ 2020 הגיע לארץ נגיף אנונימי (אימאימא שלו $%#@) בשם covid19 ושינה לכולנו את התכניות. מעבר לפחד הראשוני שמנע מאנשים לצאת מהבית לקנות משקה reshape מרענן, הנגיף הבעייתי סגר את הסניפים של rebar 🙁
מה הבנו?
קודם כל הבנו שישראלים מה זה מתים על rebar!!! חולייייים על זה. עוד הבנו שברגע שנכנסו לסגר וסגרו את כל הסניפים – אנשים רק פינטזו על rebar ובכו לנו באינבוקס עוד עוד הבנו שנדרש פה מהלך שינצל את המצב מהלך עם סיפור מספיק מעניין – שאפשר לנו לעשות מהלימון לימונדה, או יותר נכון שייק בהכנה ביתית. וכך, בשיתוף פעולה עם הלקוח הכי יאמי השקנו את: rebar@home -מארז להכנה ביתית קלה ומהירה! אז מה הסיפור את שואלים? rebar לא מוכרת מארז, היא פותחת לך סניף בתוך הבית!
מה עשינו?
מעבר למיתוג, עיצוב המארז ופרסונליזציה שביצענו עבור מארז rebar@home, יצאנו בדיוק בגל השני עם קמפיין שעוצר אותך: rebar סוגרת 80 סניפים ופותחת 50,000 סניפים ביתיים חדשים!
התוצאה
הקהל הביע הרבה עניין במהלך, אלפים נכנסו ובדקו על המארז החדש, וכמות הזמנות הייתה הרבה מעל המצופה…