ראש השנה
לקוח
חצי חינם
האתגר
אנחנו לא באמת צריכים להסביר את תחרות הענק שמתקיימת בתקופת החגים בין רשתות המזון.
אז איך נוכל להוביל את המוני הישראלים דווקא אל חצי חינם?
מה הבנו?
אחרי השקה מוצלחת שפה החדשה עם חיים כהן (גם לקוח קבוע של הרשת וגם תו תקן בלתי ניתן לערעור), יש לנו הזדמנות להעניק למותג ערכים נוספים.
מה עשינו?
יצרנו 2 סרטונים שכל משפחה מתחברת אליהם: "מה נאכל הפעם?", במהלכם חיים כהן מפתיע את לקוחות חצי חינם עם פתרונות טעימים (מבוסס על סיפור אמיתי) ומתכונים לשדרוג החג.
מנגד, העברנו את תחושת המגוון האינסופי שמדגישה את המסר: "כל מה שצריך לארוחה מושלמת".