ראש השנה
2021

לקוח
חצי חינם

האתגר

אנחנו לא באמת צריכים להסביר את תחרות הענק שמתקיימת בתקופת החגים בין רשתות המזון.
אז איך נוכל להוביל את המוני הישראלים דווקא אל חצי חינם?

מה הבנו?

אחרי השקה מוצלחת שפה החדשה עם חיים כהן (גם לקוח קבוע של הרשת וגם תו תקן בלתי ניתן לערעור), יש לנו הזדמנות להעניק למותג ערכים נוספים.

מה עשינו?

יצרנו 2 סרטונים שכל משפחה מתחברת אליהם: "מה נאכל הפעם?", במהלכם חיים כהן מפתיע את לקוחות חצי חינם עם פתרונות טעימים (מבוסס על סיפור אמיתי) ומתכונים לשדרוג החג. 

מנגד, העברנו את תחושת המגוון האינסופי שמדגישה את המסר: "כל מה שצריך לארוחה מושלמת".

התוצאה

חיזוק הערכים והתדמית של "חצי חינם", תוך יצירת חיבור נוסף לחיים כהן והצגת שפע האפשרויות בסניף ל"ארוחת חג מושלמת": גם ירקות טריים, גם מחלקת דגים, עופות