ג'ארו דופילוס של אלטמן פונה בעיקר לנשים. בואו נדייק את זה, הוא פונה לנשים שחשות נפיחות ואי־נוחות. בקיצור לנשים שיש להן גזים בבטן. אז איך מוכרים מוצר שפותר את בעיות הגזים לנשים בלי להביך אותן?
מה הבנו
אולי הגיע הזמן למצוא מושג שיעביר את תחושת הגזים בצורה שהיא לא מביכה.
מה עשינו?
המצאנו מילה חדשה, כזו שעד היום השתייכה לעולמות השתייה הקלה ולכן גם אין בה קונוטציות שליליות, אבל מבהירה במדויק את מה שעובר על אותן נשים…
מוגזת?
והקמפיין התרחב לכל המדיות. ברדיו – פנינו לנשים עם האות ס' בשם, ומשכנו את הס' ככה שישמע כמו פתיחה של בקבוק מוגז אני הדסססססססססס ואני מוגזת! בשלטי חוצות (עזריאלי) – נתנו לאותיות ס' הממושכות גדלים שונים ככה שיראו בדיוק כמו הגזים ב…שתייה מוגזת! אני הדoooOoOoooOoOooOoOoOoooo ואני מוגזת!
התוצאה
הקמפיין שנתפר מכל כיוון, שרף את הרדיו, בלט בשלטי חוצות ובעיקר טורגט לכל קהל היעד במדיה. המכירות של המוצר קפצו משמעותית, ומסתבר ש'מוגזת' נהיה ממש מטבע לשון של רופאים ורופאות, רוקחים ורוקחות ובעיקר לקוחות!