שבועות
2021

לקוח
חצי חינם

האתגר

איך נוכל לחזק את רשת המזון הגדולה "חצי חינם" ואפילו לגרום להם לבלוט בימים שלפני חג השבועות?

מה הבנו?

עד היום חצי חינם תקשרו בעיקר את העובדה שהם… חצי חינם.
אז נכון, ישראלים אוהבים שעושים להם מחיר, אבל עם ישראל גם אוהב את זה טרי ואיכותי, ועבורם חצי חינם זה win-win (רק צריך שידעו את זה).

מה עשינו?

בחרנו בפרזנטור שיעניק למותג BOOST של איכות, טריות חסרת פשרות ומגוון ענק…

חיים כהן, שהוא גם לקוח מרוצה של הרשת. חיים שיתף אותנו איך הלקוחות עוקבים אחר חוויית הקניות שלו בחצי חינם – ואנחנו כבר ידענו לאן לקחת זה מכאן.

התוצאה

דיבור נרחב ברשתות החברתיות, פרגונים ושיתופים של הלקוחות הנאמנים ויצירת סקרנות בקרב קהלי יעד חדשים.