קמפיין הרחבת פריסת המשלוחים של הדליקטסן
2020

לקוח
דליקטסן

האתגר

איך יוצרים עבור לקוח מאוד "תל אביבי" קמפיין שיוצא מגבולות הבועה של העיר?
וכיצד מנגישים את "דליקטסן" לאנשים שלא בהכרח מכירים אותו, תוך שמירה על השפה המאופיינת של המותג?

מה הבנו?

דליקטסן שייך לקבוצת R2M, אשר אחת מבעליה היא רותי ברודו. בשנה האחרונה עם עליית התוכנית MKR, רותי התפרסמה בכל הארץ וכיום היא אישיות מוכרת המתקשרת עם אוכל מוקפד ואיכותי.

מה עשינו?

השתמשנו ברותי שתפרסם את כל המהלך של דליקטסן תחת הסלוגן "האיכות המוקפדת של רותי מגיעה אליכם עד הבית", ויצרנו סרטון בכיכובה, המדמה פורמט "תחרויות בישול" בה רותי בודקת אוכל ביתי המוגש לה והיא מעניקה לו ציון (גבוה כמובן) ואורזת אותו לתוך קופסת טייק אווי.

התוצאה

תוך פחות משבוע: למעלה מ- 200 אלף חשיפות ברחבי הרשת, הגדלת הרכישות מהדליקטסן דרך האתר ועשרות אלפי צפיות בסרטון שהועלה בפייסבוק.