תוכן ופעילות סושיאל
2019

לקוח
אלטמן

האתגר

יצירת תוכן עשיר, רלוונטי ובולט למובילת תחום תוספי התזונה בישראל באינסטגרם ובפייסבוק

מה הבנו?

שהקהל המרכזי שלנו (נשים) נחשף למאות מותגים ומסרים ביום. כולם מנסים לספר שהמוצרים שלהם הכי טובים ואנחנו רצינו ליצור בידול ותוכן למותגי אלטמן.

מה עשינו?

הקמנו פרופיל אינסטגרם פעיל והמשכנו לתחזק את המדיות הדיגיטליות השונות בהרבה תוכן, פעילויות שרלוונטי לקהל היעד.

התוצאה

מעל 350 אלף נשים בקהלי היעד נחשפות מידי חודש לפעילויות השונות ועשרות אלפים עוקבות לוקחות חלק בפעילויות מידי חודש באופן קבוע!