יצירת קטגוריה חדשה ושונה, שתגרום לסטודנטים של הבנק להרגיש מיוחדים יותר.
מה הבנו?
שכל הבנקים מציעים את אותו הדבר, אותן הטבות גנריות ורגילות, ושעלינו ליצור בידול בנושא ההצעה השיווקית
מה עשינו?
ראשית, המצאנו שם למועדון ההטבות – VIS – very important student, שיהיה נוצץ וידבר על ההטבות המדהימות שהם עומדים לקבל. יצרנו שפה עיצובית מאוד צעירה תוך שמירה על האלמנטים החשובים של השפה העיצובית של הבנק. בנינו מערך הטבות מיוחדות לאורך כל השנה. כי יש הטבה רגילה, יש הטבה vip ויש הטבת vis. ליריית הפתיחה של הפרויקט יצרנו סרטון עם כוכב הרשת רז ספני. פמפמנו את שם המועדון – vis – בכל מקום. לאורך הפרויקט, פעם בחודש עולה הטבה חדשה ומשוגעת לאוויר.
התוצאה
מעבר להצטרפות רחבה של סטודנטים לבנק הפועלים, נוצר הייפ גדול בקמפוסים לגבי ההטבות וה"קנאה" בסטודנטים של פועלים, כמות החיפושים בגוגל של המילה vis הייתה היסטרית, וגם כמות הלידים שצברנו הייתה בהתאם. כי יש פרויקטים רגילים, יש פרויקטים vip ויש פרויקטים vis.