תערוכת החמסות הגדולה
2018

לקוח
המוזיאון לאמנות האסלאם

האתגר

למשוך הרבה קהל לתערוכה, במיוחד אלו שלא חיים ונושמים אמנות

מה הבנו?

כדי למשוך קהל שלא חי אמנות צריך לייצר תוכן רלוונטי שיעניין אותו ושפה מאוד בולטת שהוא יכול להזדהות איתה

מה עשינו?

יצרנו מיתוג צעיר ומגניב שבמרכזו מוטיב החמסה שכולם מכירים ללא יוצא מן הכלל.
בחרנו צבעוניות ״צועקת״ כדי לייצר בולטות במינימום משאבים.
עסקנו בנושאים של אמונות תפלות מכל הדתות, שכולם יכולים להזדהות איתם.

התוצאה

עלייה בכמות המבקרים ביחס לתערוכות הקודמות שהיו במוזיאון, לא רק מירושלים אלא מכל רחבי הארץ.
יצירת כמות מרשימה של לידים וקהל שלא הכיר את המוזיאון והיום שומר על קשר רציף במהלך השנה.