קיימות
2021

לקוח
rebar

האתגר

rebar עשו שיפטינג מכוסות, קשיות ומכסים חד-פעמיים לרב-פעמיים (לשימוש חוזר).
אז איך מתקשרים שינוי "קטן" (לכאורה) כצעד ענק למען סביבה ירוקה?

מה הבנו?

אם עד עכשיו rebar התחברו לערכי ה"גודנס" ולשפת ה-good שמאוד מזוהה איתם,
היום הם פשוט הרבה יותר טובים. אז למה שלא נגיד את זה?

מה עשינו?

חברנו ל-8 מובילי דעה שהתלבשו על קהל היעד ופינקנו אותם בכוסות החדשות של rebar. אבל למה לעצור פה? הם קיבלו זרעים ואדמה לגידול עציץ ביתי, כדי שגם הם יעשו צעד אל עולם טוב יותר, כשהכל מתוקשר בסטוריז.
בנוסף, הפקנו סרטון אנימציה שמתקשר את המסר הבר-קיימא: עד היום היינו good, עכשיו אנחנו better!

התוצאה

דיבור נרחב ברשתות החברתיות, פרגונים ושיתופים של הלקוחות הנאמנים ויצירת סקרנות בקרב קהלי יעד חדשים.