האתגר

לקחת את כל המוצרים הצבעוניים והמטריפים של YOLO וליצור איתם שפת מותג מעודכנת לקצב והצבעוניות של 2023!

מה עשינו?

היו לנו מרכיבים משובחים אז השתמשנו בהם. ים של מוצרים טעימים ואהובים. יצרנו שפת שמדברת להורים מהצד של הדודה המאגניבה, זו שהילדים הכי אוהבים ומבינים, ובכל זאת יודעת לתקשר עם מבוגרים. ככה יוצא שכל פוסט וכל טיקטוק מנסים להסתכל על העולם הקסום של YOLO מנקודת המבט של ילדה בוגרת שרק רוצה לעשות חיים ומזכירה להורים את הכיף שבילדותיות עם סטייל.

התוצאה

עמודי סושיאל מהפנטים שמקבלים חשיפה ותמיכה בזכות המוצרים השווים והיכולת שלנו להציג את חוויית הקנייה בתרגום לסושיאל