תוכנית סושיאל
2024

לקוח
פורטה 6

האתגר

שבניגוד לרוב התחנות האחרות (לא חשוב שמות ותדרים), רדיו מהות החיים מייצר תוכן מגוון ואיכותי שמושך את הקהל בגלל המהות שלו.

מה הבנו?

שבסוף, זה לא חשוב מה היין ששתיתם, כמו החוויה שחוויתם איתו.

או כמו שהברון רוטשילד אמר כשנשאל מה היין הטוב ביותר שהוא שתה:
"אני לא ממש בטוח, אני זוכר רק שהיא הייתה נורא יפה ואני הייתי בן 20"

מצחיקול וחכם הרוטשילד הזה (שמענו שהוא גם מצפוווץ – אולי נסדר אותו לחמדה, בת דודה שלנו)

מה עשינו?

יצרנו אסטרטגיה ושפה פרסומית לעולם תוכן שלם סביב החוויה שפורטה 6 מחוללת, 

תחת המשפט: "צאו לגלות משהו חדש".

יצרנו שת"פ מתמשך עם TIMEOUT, סיורי אמנות אורבנית והמון תוכן מקורי,

והפכנו את פורטה 6 לחבר המגניב הזה שמכיר את כל המקומות הכי שווים.

התוצאה

קמפיין נישתי ולא מוכר, יצרנו מותג שכיף לעקוב אחריו ולצאת לגלות איתו דברים ומקומות חדשים.