קמפיין השקה
לקוח
MOOOSH
האתגר
להחדיר מוצר חדש לשוק ועל הדרך גם לחנך אותו.
מה המוצר? צמר גפן מתוק, ללא סוכר ומסיבים תזונתיים. לא משהו שהיה כאן לפני.
מה הבנו?
עומדים לפנינו 2 קהלים שאנחנו חייבים לדבר אל שניהם: ילדים שמאבדים אותך איך שדיברת על בריאות, והורים שיעדיפו לשכוח ממך אחרי שאמרת להם "צמר גפן מתוק".
מה עשינו?
עלינו עם סדרת חסויות בשפה בולטת, שמחה וקצת שונה שמדברת אל שני הקהלים במכה,
בנוסף לסדרת מהלכים סופר-מטורגטים: אמהות משפיעניות באינסטגרם ובטיקטוק (שתיקשרו את המוצר ועל הדרך התאהבו בו), כתבות תוכן אינפורמטיביות וקמפיין הצגה ברשתות החברתיות.
התוצאה
השקה MOOSH שאין דברים כאלה! יצירת שיח ועניין בעקבות המוצר, ניכוס המילה "מוש" למוצר וכן, עקפנו את יעדי המכירות (וזוהי רק ההתחלה של השקה מופלאה).