תוכנית סושיאל
2024

לקוח
שקד

האתגר

למצב את יינות שקד כאוטוריטה בתחום היין.

מה הבנו?

קודם כל, שמנעד הטעמים שלנו לא מספיק מפותחת (לפני היה כתוב פלטת הטעמים – מי כותב פלטת טעמים?! מה טעם הוא צבע? האם לפטר את קופי שכתב את זה?)

אח"כ הבנו שבשביל להיות ראויים לקהל היעד, אנחנו צריכים להראות לו שאנחנו מבינים ענ-יין.

מה עשינו?

יצרנו את העמוד: "WINE TALK BY SHAKED" שהוא בעצם מגזין יין לאוהבי יין
ויצרנו שפה גרפית ייחודית ואלגנטית שמלווה את העמוד.

התוצאה

עמוד סושיאל איכותי, אסתטי, אלגנטי עם ניחוחות של סטייל, 

שנשאר מעניין ורלוונטי בציר אחר בציר. ואף מילה על העפיצות.

(לגבי הפיטורים – הסתפקנו בהערה לתיק האישי הפעם… חחח סתם סתם, אל תתייחסו אליי)