לבנות עמודי סושיאל פשוטים, אלגנטים, אסתטיים, לא מתחנפים, לא תלויי אינגייג'מנט, ועם זאת לקלוע לטעם של הקהל התל-אביבי המתוחכם והגבוה.
מה הבנו?
כשהמותג שלך מדבר איכות, אלגנטיות ורמה גבוהה – אין צורך לעשות רעש, וכמובן להגיד על עצמך את המילים האלו, פשוט לשמור על עקביות ברשת בעזרת תוכן ונראות אלגנטים.
מה עשינו?
העלאת תוכן ויזואלי יומי ואלגנטי של מסעדות הקבוצה, קמפיין משלוחים לדליקטסן, קמפיין happy-hour בקופי בר או קמפיין הזמנת חדרים בהוטל מונטיפיורי, כל זה תוך כדי יצירת קשר ברור של המסעדות לעיר תל-אביב.
התוצאה
קהל לקוחות רחב שמחובר למותגים של R2M ושומר על קשר ישיר, הן בסושיאל מדיה והן במסעדות עצמן. קהל שלא מגיע לביקור חד פעמי, אלא חוזר שוב ושוב ובעזרת המעקב בפייסבוק ובאינסטגרם יוצר גם קשר רגשי למותג.