לפרטנר יש אינטרנט סיבים אופטיים מהיר במיוחד שכרגע מחובר רק בשכונות ספציפיות, צריך לאסוף כמות גדולה של לידים, שיהיו כמה שיותר רלוונטים.
מה הבנו?
כדי לשכנע משפחות לשדרג את מהירות האינטרנט, צריך לגשת קודם כל לילדים שלהם, אלה שבאמת צריכים אינטרנט כזה.
מה עשינו?
תחרות לייזר-טאג משפחתית גדולה, בפארק סמוך לשכונות שעתידות להתחבר לאינטרנט הסיבים האופטיים של פרטנר, תחרות שמשכה הרבה משפחות עם ילדים צעירים, והפרס בה היה – אינטרנט מהיר חינם לשנה. פרטי ההרשמה, כמובן, שימשו ומשמשים כלידים של משפחות צעירות הגרות בשכונה – קהל היעד המדויק ביותר.
התוצאה
דיבור רחב בקרב אותן שכונות על אינטרנט הסיבים האופטיים של פרטנר, התלהבות גדולה בקרב המשפחות מיום של כיף מתחת לבית, וכמובן יצירת כמות לידים גדולה ואיכותית במיוחד.