קמפיין פלאפל עולמי

2018

לקוח
פלאפל בריבוע

האתגר

להפוך את המנה הכי ישראלית,
למנה עולמית!

מה הבנו?

יש פלאפליה בכל מטר רבוע, והטייטל של פלאפל כ"מאכל הלאומי", הופכת אותו למובן מאליו. עם כל ההמבורגריות, הפיצריות ובתי הקפה, הפלאפל נדחק קצת לצד.
אז נכון, לא נוכל להביא את הפלאפל לכל העולם, אבל כן נוכל להביא את כל העולם לתוך הפלאפל

מה עשינו?

הבאנו את שף אביב משה ובקשנו ממנו שיכניס למנת הפלאפל של פלאפל בריבוע – טאץ' עולמי. יחד איתו בנינו מנות פלאפל שונות, כל אחת בנויה על פי טעמים המזוהים עם מדינות שונות מרחבי העולם.
הזמנו את הלקוחות לטעום את המנה הכי ישראלית בטעם של חו"ל, ולהיכנס להגרלה, בה אולי יזכו ב… כמובן – טיסה לחו"ל!

התוצאה

אלפים הגיעו לטעום את מנות הפלאפל העולמיות של שף אביב משה, חלקם כלל לא הכיר את פלאפל בריבוע עד לאותו מהלך.
בעקבות כך נרשמה עלייה במכירות המוצר, הכפלה של כמות הלקוחות שהגיעו ונחשפו לטעם, וממשיכים לחזור עד היום, כשמתחשק להם פלאפל.
ביסוס פלאפל בריבוע כמסעדת פלאפל ולא "עוד פלאפליה"