קמפיין פסח
2024

 

לקוח

פורטה 6

האתגר

לגרום לישראלים לבחור בפורטה 6 לכוס הראשונה והשנייה והשלישית והרביעית (והחמישית והשישית…),

תוך כדי שאנחנו שומרים על השפה הפרסומית שבנינו למותג "לצאת לגלות משהו חדש"

מה עשינו?

שיתפנו פעולה עם TimeOut ויצרנו מתחם וירטואלי עם כל המקומות שהכי שווה לגלות בחג!

בנוסף, שלחנו נבחרת משפיענים לצאת ולגלות את המקומות האהובים עליהם כשהם מצוידים בבקבוק פורטה 6 (וטלפון כמובן).

התוצאה

עשרות אלפי כניסות למיניסייט! אבל יותר חשוב מזה, אלפי יציאות לגלות משהו חדש עם פורטה 6:)