שפה תקשורתית חדשה
לקוח
מיליון כסאות
האתגר
לייצר שפה ובולטות בשוק רווי במתחרים חזקים, לאחד מהמותגים המובילים בארץ בתחום הריהוט- מיליון כסאות!
מה הבנו?
שעד היום, למיליון כסאות היו מיליון שפות של עיצוב והיינו צריכים למקד את המותג לשפה אחת וברורה.
מה עשינו?
מיתגנו את מיליון כסאות מחדש עם לוגו חדש שמשדר איכות, מבחר ועיצוב ברמה הכי גבוהה שיש.
אבל לא רק עיצבנו את הלוגו, יצרנו שפה חדשה מלאה בצבעוניות טרנדית שמתאימה לסושיאל, לוידאו ולשילוט
התוצאה
שפה מזוהה עם המותג, כזאת שאנשים יראו מרחוק ולפני שיוכלו לקרוא את הכותרת כבר ידעו שזאת פרסומת של מיליון כסאות!