קיבלנו מותג מוצלח, מוכר ואהוב, התבקשנו להמשיך ולפתח אותו בסושיאל, בהתאם לסיפור מותג חדש עם חברי הקיבוץ
מה הבנו?
שהקיבוץ הוא לוקיישן מושלם לאינטראקציה מצחיקה בין חברי הקיבוץ לכוכב
התל אביבי שמגיע אליהם ומבין שהמומחים האמיתיים נמצאים בדרום,
בקיבוץ יטבתה, ולא בתל אביב…
מה עשינו?
היו לנו מרכיבים משובחים אז השתמשנו בהם. ים של מוצרים טעימים ואהובים,
פרזנטור מוכשר ומצחיק, חברי קיבוץ מתוקים כמו שוקו. אז יצקנו לקו העלילה החדש
של חברי הקיבוץ והפרזנטור תובנות קלילות והוספנו מלא חוש הומור…
התוצאה
עמוד סושיאל מצחיק, מחובר לקהל היעד ומקבל ים של מעורבות