איך גורמים לקהל חדש להתנסות באפליקציה להעברת כספים, למרות שאין להם צורך מיידי במוצר?
מה הבנו?
הבנו שזה אתגר לא פשוט ליצור קמפיין שימושים כשלא כולם צריכים להחזיר או להעביר כסף. אז איך גורמים לקמפיין עדיין להיות רלוונטי לכולם?
מה עשינו?
יצאנו בקמפיין בשם ״טיסת השקל״ בו חילקנו בכל שעה טיסות זוגיות ליעדים מטורפים בעולם (ניו יורק, בנגקוק, לונדון וכו׳) ומי שהעביר שקל אחד לכמה שיותר אנשים באפליקציה באותה השעה זכה בפרס! ככה גם המשתמשים עזרו לנו להפיץ את האפליקציה לחבריהם.
התוצאה
במשך חודש נחשפו לקמפיין מעל 2 מיליון משתמשים ביוטיוב, גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, באתרים מובילים ועוד. נכנסו לאתר הפעילות מעל 250 אלף גולשים, הורידו את האפליקציה וגם השתתפו מעל ל-100 אלף משתמשים!