לייצר בולטות ושפה ברורה בתקציב מועט, ולהנגיש את המוזיאון לקהל הרחב ולא רק לשוחרי אמנות.
מה הבנו?
על-מנת לגרום לאנשים לעצור ״ולראות״ אותנו גם ב-offline וגם ב-online, צריך לייצר שפה בולטת, אך עם זאת יפה, נקיה ומאוד אסתטית. בנוסף כדי להנגיש את אופי התערוכות לקהל שאינו חובב הז'אנר, צריך לקרב את נושא התערוכה לחיי היומיום, ולשפה עממית.
מה עשינו?
עיצבנו שפה מאוד נקייה ובולטת, יצרנו באנרים אשר טורגטו לאנשים שצבענו כקהל פוטנציאלי. קרבנו את נושאי התערוכות לקהל הרחב בעזרת קישור המוצר המרכזי של התערוכה לחיי היומיום של אזרחי ותושבי ישראל, על-מנת שהשפה של התערוכה תפנה לכמה שיותר אנשים.
התוצאה
כמות המבקרים במוזיאון עלתה משמעותית ונרשמה הגעה מגוונת מאוד מבחינה גיאוגרפית – לא רק מירושלים אלא מכל רחבי הארץ, וכך גם יצרנו קהל לקוחות ששמר על קשר וירטואלי, והגיע גם לתערוכות הבאות.