גדולים מהחיים – אירוע ההתרמה השנתי
לקוח
גדולים מהחיים
האתגר
לעשות קמפיין התרמה לא בדרך הרגילה שכולם כבר מכירים ולכן הרבה מדלגים.
רצינו לייצר קמפיין שיישאר, לא רק לשלושב שבועות בזמן שהוא רץ, אלא הרבה אחרי… שיהפוך להיות המנון. רצינו לרגש את האנשים בבית ולהביא אותם לפתוח את הלב והכיס למען ילדי גדולים מהחיים שזקוקים לנו יותר מתמיד במיוחד עכשיו בתקופת הקורונה.

מה הבנו?
בשביל לרגש ולגרום לכולם להתחבר לעמותה, כדאי להראות להם את הילדים האמיתיים שמתמודדים על המחלה, אלה שבשבילם אנחנו תורמים.
ומה יותר מרגש משיר בועט בבטן אותו הילדים מבצעים.
