קמפיין אתר חדש
לקוח
בנא משקאות
האתגר
איך משיקים את האתר החדש של בנא משקאות בצורה אחראית ולא מופרזת?


מה הבנו?
שיש בר משקאות ויש בר חיפוש (SEARCH BAR) ושניהם מובילים לאתר החדש של בנא.

מה עשינו?
חיברנו בין שני האלמנטים של הבר, תחת הסיסמה: "כל הבר עכשיו באתר" ויצאנו לקמפיין רחב מאוד, באופליין וגם באונליין.
כמובן שהיינו צריכים להתאים את הקמפיין למגבלות החוק, אז האתגר היה לייצר קמפיין באופליין (שבו אסור להראות בקבוקים) ובאונליין (שכן אפשר) ששניהם ידברו באותה שפה וישמרו על החוק.


מה התוצאה?
האתר עלה לאוויר, הלקוח היה באוויר, והקמפיינר שלנו קם למחרת עם הנגאובר.