בטח שבאג – שפה תקשורתית חדשה
2020

לקוח
BUG

האתגר

שוק הטכנולוגיה הולך ונהיה צפוף. התחרות קשה ולקוחות מדלגים על הרשתות ומזמינים ישירות ברשת.
איך מייצרים שפה תקשורתית שתצייר בידול ונוכחות בין שלל המותגים שמתחרים על תשומת הלב שלך. כן כן, שלך.
איך אפשר להיכנס לך לראש ולא לצאת ממנו

מה הבנו?

לרשת BUG יש יתרונות מובהקים ללקוח, שיגרום לו להעדיף אותנו על פני המתחרים.
בגלל השירות, בגלל המגוון, בגלל המשלוחים, בגלל המחיר – בטח שבאג!

מה עשינו?

מצאנו הוק ווקאלי קליט זכיר ובולט המכיל את המילה באג.
אחרי כמה מתמודדים שהגיעו לגמר בחרנו בצמד המילים – בטח שבאג!
בא לך לקנות X ולקבל גם Y? בטח שבאג!
והשפה הויז'ואלית? הצבעים של באג צובעים את המסך בצבעים חזקים בשפה ויזואלית רפטטיבית, אחידה ובולטת. אפילו אפשר לזהות אותה בקלות דרך חלונות הבתים בבניין ממול (ולא, אנחנו לא באמת מציצים לכם… סתם אמרנו את זה כדוגמה… אגב, לא קררר להסתובב ככה בבית? שימו על עצמכם משהו)

התוצאה

הפרסומות יוצרות בולטות על המסך וגורמות ליותר ויותר קהל לשים את באג בראש הרשימה כאשר הם מחפשים מוצר אלקטרוני.
אז בא לכם לראות את השפה והסרטונים? בטח שבאג!