תפריט
תראו תראו
התמיד צודקים
נעים להכיר
שנעבור לפרטי?
אלטמן – תוכן ופעילות סושיאל
תוכן ופעילות סושיאל
2019
לקוח
אלטמן
האתגר
יצירת תוכן עשיר, רלוונטי ובולט למובילת תחום תוספי התזונה בישראל באינסטגרם ובפייסבוק
מה הבנו?
שהקהל המרכזי שלנו (נשים) נחשף למאות מותגים ומסרים ביום. כולם מנסים לספר שהמוצרים שלהם הכי טובים ואנחנו רצינו ליצור בידול ותוכן למותגי אלטמן.
מה עשינו?
הקמנו פרופיל אינסטגרם פעיל והמשכנו לתחזק את המדיות הדיגיטליות השונות בהרבה תוכן, פעילויות שרלוונטי לקהל היעד.
התוצאה
מעל 350 אלף נשים בקהלי היעד נחשפות מידי חודש לפעילויות השונות ועשרות אלפים עוקבות לוקחות חלק בפעילויות מידי חודש באופן קבוע!
Previous Project
Next Project
תראו תראו
התמיד צודקים
נעים להכיר
שנעבור לפרטי?
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות
כלי נגישות
כלי נגישות
הגדל טקסט
הגדל טקסט
הקטן טקסט
הקטן טקסט
גווני אפור
גווני אפור
ניגודיות גבוהה
ניגודיות גבוהה
ניגודיות הפוכה
ניגודיות הפוכה
רקע בהיר
רקע בהיר
הדגשת קישורים
הדגשת קישורים
פונט קריא
פונט קריא
איפוס
איפוס