פעילות שוטפת
לקוח
רשת הסטוק
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2019/11/hastock_instagram_posts_1920-750px.gif)
האתגר
למתג את רשת הסטוק, שפונה בעיקר לקהל המבוגר בגילאי ה-50+, כרשת אשר שירותיה מתאימים לכלל הגילאים, ובעיקר להניע אנשים לפעולה – שיגיעו לסניפים.
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2019/11/6.jpg)
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2019/11/2.jpg)
מה הבנו?
שאפשר להיות מגניבים, יצירתיים ובועטים, גם במחירים זולים.
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2019/11/3.jpg)
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2019/11/8.jpg)
מה עשינו?
העלנו ואנחנו ממשיכים להעלות פעילויות מעודדות אינגייג'מנט כאשר הקריאייטיב לא נשאר מאחור – העיצוב צעיר ועממי בתוספת כתיבה הומוריסטית, יצירתית וקלילה.
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2019/11/1_1.jpg)
התוצאה
עמוד פייסבוק פעיל מאוד עם מעורבות גבוהה של העוקבים – מאות תגובות, לייקים ושיתופים לפוסטים. בנוסף, נרשמה עלייה בכמות המבקרים בסניפים ובמועדון החברים של הרשת הסטוק
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2019/11/10.jpg)
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2019/11/5.jpg)