פעילות שוטפת
לקוח
משקאות הטורקי
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2019/08/פייסבוק.jpg)
האתגר
לבנות שפה צעירה ומגניבה, להציג אלכוהול בצורה צבעונית וקלילה, אך עם זאת להוסיף הרבה תוכן ולהעשיר את הידע של העוקבים
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2019/08/card.jpg)
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2019/08/logo_2.jpg)
מה הבנו?
שאין כל כך בולטות, שהכל בצבעי בורדו, מיושן, בחביות אלון.
שלמרות הסקסיות ועולם התוכן העשיר של אלכוהול, חנויות אלכוהול מתקשרות בעיקר מבצעים.
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2019/08/שקיות.jpg)
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2019/08/פרסום-עיתון.jpg)
מה עשינו?
יצאנו מהשבלונה הישנה והמשעממת, הכנסנו המון תוכן מעניין על אלכוהול לסושיאל ונתנו שפה צעירה יותר, בולטת, צבעונית ומאוד שמחה, כזו שעושה חשק לחגוג.
וכשיש חשק לחגוג – יש חשק לאלכוהול 🙂
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2019/08/fb-mobilebb-3.jpg)
התוצאה
אלפי חובבי משקאות שעוקבים אחרינו מדי יום בסושיאל מדיה.
כמות הביקורים בסניפי הרשת עלתה משמעותית, כמו גם כמות ההזמנות הטלפוניות אליו הם מופנים בפוסטים שמניעים לפעולה.
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2019/08/turki_beer_festival_kv_fb_post_two_events-1.jpg)
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2019/08/summertime-cover.jpg)
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2019/08/turki_beer_festival_kv_fb_post_two_events.jpg)
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2019/08/סאמר-טיים-ריבוע.jpg)
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2019/08/פסח-קאבר.jpg)
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2019/08/כפולה-פסח.jpg)
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2019/08/רולאפ-פסח.jpg)
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2019/08/עצמאות-קאבר.jpg)
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2019/08/לג-בעומר-ריבוע.jpg)
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2019/08/לג-בעומר-a3.jpg)