קמפיין התמחות ומיתוג חדש 
2020

לקוח
הרצוג פוקס נאמן

האתגר

ליצור קמפיין הרשמה שיגרום לבוגרים המצטיינים של האקדמיות למשפט לבוא אלינו.

האתגר הנוסף היה להציג את פירמת עורכי הדין המכובדת בישראל בצורה הכי גזעית, ולחשוף את שמה החדש, 'הרצוג'!

מה הבנו?

כדי לשנות את התפישה שהמשרד קצת מיושן וכבד ולהלהיב את הבוגרים החדשים, הצעירים והמגניבים (באמת מגניבים! נשבע…) הבנו שצריך לייצר קמפיינים שיגרמו להם לעצור, לחייך ולהגיד ״וואלה, הרצוג זה משרד מגניב שאני רוצה לעבוד בו״?

מה עשינו?

לקמפיין ההרשמות המצאנו דמות בשם אוראלה (שגילמה אותה הילה סעדה המההמת), 

התפקיד שלה היה להודיע למתמחים שהתקבלו. הייתה גם דמות בשם רעלה שאחרית להודיע על אלה שלא התקבלו. בקיצור תראו כי עשינו אחלה סרט! 

עבור קמפיין מיתוג מחדש… האמת שכל מילה מיותרת. גם אותו אתם פשוט חייבים לראות!

התוצאה

קמפיין ההרשמות ייצר מאות הרשמות של בוגרים והצלחה אדירה ברשת!
סרט המיתוג הרים חיוך בקרב קהילת עורכי הדין בארץ והסרטון הפך לתופעת טבע בקרב קולגות בתחום עם עשרות אלפי צפיות ומאות תגובות.

והכי חשוב,  הלקוח היה מה זה מבסווווט 🙂