קומבו 'יאנגו X קוקה קולה'
2020

לקוח
יאנגו

האתגר

להשיק מותג חדש בהתחשב בעובדה שיש מונופול בענף הזמנת המוניות שהוא ותיק ומבוסס, עם זכירות מאד גבוהה בקרב הקהל הישראלי.

מה הבנו?

כדי לייצר מודעות, העדפה וזכירות למותג חדש בשוק, עלינו לבצע שיתוף פעולה עם מותג ענק, אהוד, הממוקם ללא ספק בפסגת עולם המותגים,
כזה שמכריז עליך – יש פה שחקן חדש בתחום שכדאי לכם לקחת מאוד ברצינות.

מה עשינו?

לקראת ערב הסילבסטר יצרנו שיתוף פעולה עם קוקה־קולה – קראנו לאנשים להשתתף בתחרות מיוחדת בשיתוף עם טיים אאוט ו-30 מסעדות וברים מובילים, להזמין קומבו קוקה קולה X יאנגו ולהיכנס לתחרות שמגרילה מקומות למסיבה וארוחה סודית אצל השף ברק יחזקאלי בערב הסילבסטר.

התוצאה

הפעילות הייתה הצלחה מטורפת והביאה חשיפה אדירה למותג, כמו גם החיבור למותג מוביל כמו קוקה קולה. המסיבה הפכה לדבר המדובר ביותר בעיר ובהחלט תרמה רבות לנכסיות המותג כמו גם להזמנות.