קומבו 'יאנגו X קוקה קולה'
לקוח
יאנגו
האתגר
להשיק מותג חדש בהתחשב בעובדה שיש מונופול בענף הזמנת המוניות שהוא ותיק ומבוסס, עם זכירות מאד גבוהה בקרב הקהל הישראלי.
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2020/04/3.jpg)
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2020/04/2.jpg)
מה הבנו?
כדי לייצר מודעות, העדפה וזכירות למותג חדש בשוק, עלינו לבצע שיתוף פעולה עם מותג ענק, אהוד, הממוקם ללא ספק בפסגת עולם המותגים,
כזה שמכריז עליך – יש פה שחקן חדש בתחום שכדאי לכם לקחת מאוד ברצינות.
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2020/04/4.jpg)
מה עשינו?
לקראת ערב הסילבסטר יצרנו שיתוף פעולה עם קוקה־קולה – קראנו לאנשים להשתתף בתחרות מיוחדת בשיתוף עם טיים אאוט ו-30 מסעדות וברים מובילים, להזמין קומבו קוקה קולה X יאנגו ולהיכנס לתחרות שמגרילה מקומות למסיבה וארוחה סודית אצל השף ברק יחזקאלי בערב הסילבסטר.
![](https://happpy.co.il/wp-content/uploads/2020/04/5.jpg)