האתגר

איך יוצרים בסושיאל עולם תוכן אינפורמטיבי ומעניין למותג חומר ניקוי למדיח?

מה עשינו

חקרנו טוב טוב את הרגלי שטיפת כלים, הפעלת המדיח לכל התופעות האנושיות שיש סביב המטלה הזאת שרובנו ממש ממש לא אוהבים. גילינו שיש הרבה קווים מקבילים בין תובנות על הרגלי ההדחה שלנו לתובנות על הרגלי החיים שלנו.
או במילים אחרות: “תראה לי איך אתה מדיח ואומר לך מי אתה…”

התוצאה

סושיאל שמתקשר עם ההרגלים הכי אנושיים שלנו בצורה אותנטית ומצחיקה ומחבר בין מוצרי FINISH המגוונים לחגים, אירועים מתחלפים, ימים מיוחדים והחיים בכלל…