יום מעשים טובים 2021
faming

לקוח
אריסון – רוח טובה

האתגר

לסחוף את כולם לקחת חלק ביום המעשים הטובים.
אבל רגע, יש פה קאץ': השנה היא שנת 2021 – שנת הקורונה, אז איך נוכל לגרום לאנשים לעשות טוב, בלי לצאת מהבית?

מה הבנו?

שלפעמים מילים (במיוחד ברשתות החברתיות) חשובות לא פחות ממעשים, וכמו שהן יכולות לפגוע – הן יכולות לעשות טוב, אז אימצנו מילה שלא ברור איך לא נעשה בה שימוש עד היום:
Faming – הקונטרה החיובית ל-Shaming.

מה עשינו?

יצאנו במהלך קרוס-מדיה (טלוויזיה, רשתות חברתיות, מודעות ושילוט) שקורא לכולם
להאיר את הטוב ולעבור מ-shaming ל-faming.

וכשאנחנו אומרים כולם, אנחנו מתכוונים לכ-ו-ל-ם: אנשים פרטיים, מובילי דעה, מותגי ענק, סלבס, מוסדות ממשלתיים, עיריות… כולם(!!) ליום אחד האירו את הטוב אצל האחר ועשו לו FAMING!

התוצאה

הזכייה במהלך בפרס ה-Booster של איגוד שיווק עשתה לנו נעים בגב, אבל באמת שהיא מתגמדת אל מול הנכונות של כולם להאיר את הטוב בעולם (פייר? הופתענו).
ויש לנו הוכחה: אם לפני המהלך, חיפוש בגוגל אחר המילה faming היה מעלה תוצאות לא רלוונטיות – הפעם הפכנו את היוצרות: המושג faming תפס חזק, נכנס ללקסיקון של כולנו והפך למקבילה החיובית ל-shaming.