לעשות קמפיין התרמה לא בדרך הרגילה שכולם כבר מכירים ולכן הרבה מדלגים. רצינו לייצר קמפיין שיישאר, לא רק לשלושב שבועות בזמן שהוא רץ, אלא הרבה אחרי… שיהפוך להיות המנון. רצינו לרגש את האנשים בבית ולהביא אותם לפתוח את הלב והכיס למען ילדי גדולים מהחיים שזקוקים לנו יותר מתמיד במיוחד עכשיו בתקופת הקורונה.
מה הבנו?
בשביל לרגש ולגרום לכולם להתחבר לעמותה, כדאי להראות להם את הילדים האמיתיים שמתמודדים על המחלה, אלה שבשבילם אנחנו תורמים. ומה יותר מרגש משיר בועט בבטן אותו הילדים מבצעים.
מה עשינו?
ניצלנו את העובדה שנעם חורב, הפזמונאי הכי מוכשר בעולם הוא אחד החברים הכי טובים של הביג ביצ׳ז אצלנו במשרד וביקשנו ממנו לכתוב שיר המספר בצורה מרגשת על הקשיים ועל ועל התקווה של אותם ילדים. ניצלנו גם את העובדה שאותם ביצ׳ז מכירים גם את הזמר היוצר והמלחין המהמם אלדד כהן, שהלחין לנו את השיר. ובסוף גייסנו את הזמרת המטורפת לא אחרת מאשר נסרין קדרי. לבסוף, הפקנו וביימנו קליפ מרגש שלא השאיר עין אחת יבשה.
התוצאה
השיר פתח את מופע ההתרמה ברשת ומאות אלפי ישראלים התרגשו מהביצוע ופתחו את הכיס למען ילדי גדולים מהחיים – יחד גויסו מאות אלפי שקלים. השיר עצמו נכנס לפלייליסט של כאן-גימל והושמע בכל תחנות הרדיו וממשיך לצבור צפיות והשמעות גם לאחר הקמפיין.