למתג את רשת הסטוק, שפונה בעיקר לקהל המבוגר בגילאי ה-50+, כרשת אשר שירותיה מתאימים לכלל הגילאים, ובעיקר להניע אנשים לפעולה – שיגיעו לסניפים.
מה הבנו?
שאפשר להיות מגניבים, יצירתיים ובועטים, גם במחירים זולים.
מה עשינו?
העלנו ואנחנו ממשיכים להעלות פעילויות מעודדות אינגייג'מנט כאשר הקריאייטיב לא נשאר מאחור – העיצוב צעיר ועממי בתוספת כתיבה הומוריסטית, יצירתית וקלילה.
התוצאה
עמוד פייסבוק פעיל מאוד עם מעורבות גבוהה של העוקבים – מאות תגובות, לייקים ושיתופים לפוסטים. בנוסף, נרשמה עלייה בכמות המבקרים בסניפים ובמועדון החברים של הרשת הסטוק