אתם בטח שואלים את עצמכם "איזה צבע יש לטירוף?"
אז בואו נגלה לכם – לטירוף אין צבע אחד. הוא כל הצבעים.
איך אנחנו יודעים?
אנחנו יודעים כי בכל בוקר מראשון עד חמישי, נכנסים לתוך ה-150 מטרים רבועים שלנו – הומואים, סטרייטים, פרחות, ערסים, דרוזים, גרוזים, תל אביבים, בצלאלים, ימנים, שמאלנים, שמאליים, ימנים ביד אבל שמאליים ברגל, דתל"שים, קיבוצניקים, צמחוניים, יחפים, אשדודים, וגולת הכותרת – יש לנו גם ג'ינג'י. כן. השגנו ג'ינג'י.
ומה המטרה של כל הטירוף הזה? – לנצח בריפים ולעשות את הלקוחות שלנו HapPpy 🙂
אז אם בא לכם משרד פרסום
צבעוני | מטורף | שמח | בולט
HapPpy – הטירוף הוא צבעוני.
רפי טל
CEO of FUN
מנכ״ל ושותף, כמעט 20 שנה ניסיון בתחום כבר 5 שנים ברציפות
רפטל שלנו חוגג תיכף 20 שנים בענף הפרסום (נכון לכתיבת שורות אלה) במה הוא טוב? בהכל! בניהול לקוחות, מדיה ואסטרטגיה ככה אומרים. למה? בגיל 18 ניהל כבר מיזם שידורי רדיו דיגיטלי ראשון בישראל ובעולם בשם WFM של קבוצת מעריב (בר רפאלי הייתה עובדת שלו), בגיל 21 מונה לסמנכ״ל בציבלין ואז הוביל את הרכישה והמיזוג לקבוצת אדלר חומסקי. בגיל 26 מונה למנכ״ל קבוצת g (יש שיגידו המנכ״ל הכי צעיר בפרסום) ובגיל 29 מונה לסמנכ״ל לקוחות בענבר מרחב g לאחר המיזוג. (כן יש לו קטע עם מיזוגים) הוא מאמין שמה שצריך לקרות קורה וכשאתה באמת רוצה שזה יקרה – זה קורה.
אה וכן… אין לו תואר ראשון, לא תואר שני ובעצם הוא מעולם לא הלך לאסוף את תעודת הבגרות שלו! וזה לא הפריע לו להוביל מהלכי פרסום ושיווק מופרעים וחדשניים ללקוחות כמו בנק הפועלים, בזק, אסם, סטימצקי, שטראוס-עלית, פלאפון, קבוצת RB (נורופן, דורקס), קבוצת קרסו (ניסאן), רשת טויס אר אס, משרד הבריאות, פיקוד העורף ועוד מלא לקוחות HapPpy.
כרמל כמאל אבוזלף
Creative Bastard
שותף ומנהל הקריאייטיב שלנו, כמה מוכשר – ככה צנוע ומוכשר
כרמל כמאל אבוזלף, או בשם הבמה שלו Karmelissimo, עשה מלאאא שנים פרסום שהוא כבר לא זוכר כמה וזכה במלאאא פרסים בינלאומיים שהוא כבר לא זוכר כמה (5 פיינליסטים ושני אריות בקאן, קליאו, גולדן דראם, פסטיבל ניו יורק, יורובסט ועוד… אלק לא זוכר). בתחילת דרכו אחרי שסיים את בצלאל בהצטיינות (הוא חייב לתקוע את ההצטיינות) הוא שימש כארט דיירקטור בגלר-נסיס Leo Burnett/Publicis, ואז בשלמור אבנון עמיחי Y&R ואז כמנהל קריאייטיב בגיתם BBDO ואז סמנכ"ל קריאטיב ב-KDA ואז נשבר לו ה-@#% ממשרדים גדולים ויצא לעצמאות שעשתה לו טוב, במיוחד לעור הפנים (הוא מאוד ויטאלי ומלא חיים). במהלך הקריירה הוביל אבוזלף (איייף כמה רשמי) קמפיינים למותגים מובילים כמו אורנג׳, חישגד, טמבור, שטראוס, טבעול, דפי זהב, נטוויז'ן, אופל, פפסי ועוד ועוד ועודדדד… אהה, ועוד משהו שהוא תמיד דוחף בכל פגישה – הוא גם למד לתואר שני בקולנוע באוניברסיטת תל אביב, אז הוא עוד יותר מוכשר. זהו… נראה לנו 🙂
צלם מוכשר וחתיך אימאל׳ה: אורי לוי שטיינברג